pátek 14. října 2016

ClixSense

Ten pravý způsob, jak vydělat na internetu 
a získat práci z domova.

Jak začít vydělávat ?
Je to opravdu jednoduché, stačí se zaregistrovat na stránce www.Clixsense.com a dát se do práce.
Na této "klikačce" nás odměňují, za stejnou věc jako na PaidVerts.
Pokud PaidVerts neznáte doporučuji přečíst mé další příspěvky, kde je dopodrobna popsána. Po registraci do ClixSense nezapomeňte vyplnit svůj profil !
Odměny
tedy dostáváme za zhlédnuté reklamy, ale to by nám samo o sobě velké peněžní zisky nepřineslo a ClixSense by byla jen další podprůměrná stránka.
Je skvělá v tom ,že můžeme
vydělávat klidně celý den pokud máme dostatek času.
Takže jakmile se zaregistrujeme začneme tím ,že odklikáme všechny reklamy které můžeme. 
No a co dál ? v dalším kroku se zaměříme na lištu, která je v pravém horním rohu vidíme tam "Surveys,Offers,Tasks a ClixGrid" což jsou všechno položky, kde můžeme vydělat.
Postupně si je představíme.
První na řadě jsou "
Surveys". Zde získáme možnost vyplňovat veřejné průzkumy a být zato odměňováni. Stačí kliknout vyplnit svůj profil a čekat než se nějaký výzkum objeví.
Druhá položka budou "
Offers". V této části získáme možnost plnit různé nabídky testování her a podobně. Velmi doporučuji pokud máte mobilní telefon s androidem nebo IOS.
Zkrátka si stáhnete aplikaci, zahrajete si a získáte peníze, nezní to dobře ?
A třetí na seznamu jsou "
Tasks". Tady dostanete možnost plnit úkoly, které zadali ostatní členové nebo firmy. Těchto úloh je v této části obvykle velmi mnoho, což znamená, že můžete vydělat opravdu pěkné peníze velmi rychle.
Pokud za den splníte několik úkolů z všech těchto 3 položek a odklikáte reklamy, pak získáte % bonus k vašemu výdělku.

Weby které by vás mohly zajímat :
http://vydelavejte-online.webnode.cz/

TOPlistTOPlist

8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi hypotékami je to dneska strašné, že? Já jsem rád, že my už máme drtivou část splacenou. Naštěstí máme i celkem slušné úspory. Myslím si, že to může dnes říct jen málo lidí. Přemýšlel jsem, že bych je rád zkusil nějak investovat. Super by byly třeba stříbrné slitky. Asi je to pořád lepší, než mít peníze jen tak ležet doma.

      Vymazat
  2. O tomto už jsem slyšela. Říkala mi o tom jedna moje kamarádka v době, kdy jsem hledala práci, že s tím prý má dobré zkušenosti. Nakonec jsem to ale nezkoušela. Nicméně ta stejná kamarádka mi nakonec práci dohodila. Konkrétně tady - https://www.vasepekarna.cz/ Musím říct, že jsem za to opravdu ráda. Plat je super a konečně nemusím obracet každou korunu.

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím to tak, že si taky budu asi brzy muset nějaký přivýdělek najít. Nebo si vzít půjčku, jedno z toho. Chci teď totiž investovat do rozvoje firmy a to spolkne hodně peněz. Asi nejhorší bude sehnat modernější stroje na zpracování plechu. Myslím si ale, že jednoho dodavatele už se mi najít podařilo - společnost Canmet. Nemá s nimi někdo zkušenost?

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Slyšela jsem o tomto přivýdělku od mé kamarádky, ale moc si nejsem jistá, že je to správná práce pro mě. Jsem ve svém zaměstnání spokojená a nemám zatím žádnou potřebu si hledat jinou práci. Mám sice dobrý plat, ale i přesto při nákupech používám slevové kupóny, se kterými ušetřím měsíčně docela dost peněz.

    OdpovědětVymazat
  6. Dlouhou jsem také hledala práci z domu, a nakonec se mi podařilo najít způsob, jak si založit vlastní podnikání. To mi otevřelo dveře i k lepší zdrojům financování jako je například investice do p2p půjček, díky čemuž jsem mohla investovat do vlastního bydlení, což pro mě bylo dříve zcela nepředstavitelné.

    OdpovědětVymazat
  7. Takže vlastně další multilevel projekt, který funguje jen tak jako že chvíli. :) No, jako když lidi dneska využívají nebankovní půjčky, tak jsou asi schopni si vydělávat i tímhle. Jako nic proti nebankovnímu sektoru. Dnes jsou už i solventní poskytovatelé. Ale spousta lidí tomu prostě nerozumí a ani si nenechá poradit. :)

    OdpovědětVymazat