neděle 23. října 2016


Výdělek z domova a práce na internetu


Dá se internetu opravdu vydělat ? 

Odpověď je ano dá. Znám jednou jednoduchou ověřenou stránku, díky které vyděláte sledováním reklam. stránka se jmenuje PaidVerts .

A jak začít vydělávat ? je to docela jednoduché. 
První se musíme zaregistrovat na stránce www.PaidVerts.com a odklikat reklamy za takzvané BAP pointy, což jsou body, díky kterým nám budou chodit ziskové reklamy.
PaidVerts
 (BAP znamená Bonus Ad Points)

Reklamy za rozumné finanční ohodnocení nám budou chodit až po dosažení 12000 BAP.
Jelikož nám každý den přijde 400 BAP (později jen 200) a z toho se ještě nějaká část odečte, za reklamy pak by to trvalo velmi dlouho. Proto vám dám radu jak získat velké množství BAP téměř ihned. 
Po odklikání prvních reklamy přejděte do sekce "cash offers" a zde splňte všechny úkoly, které vám nabídnou. Poté co našetříme svůj první dolar (den, maximálně 2) si zakoupíme reklamu "Bulk Ad". Ano čtete dobře koupíme si reklamu asi si říkáte proč ? 
chci vydělat  , nechci si kupovat reklamu. No je to jednoduché za zakoupení této reklamy získáme 2400 BAP. Už chápete ?
 snažíme se nasbírat co nejvíc Bodů , aby nám chodily hodnotnější reklamy. Výhodné je také zakoupit si službu "recycle" za 0,05 dolarů nám budou chodit reklamy, které ostatní nechtěli a my tak vyděláme 1$ z 0,05 $.

Další způsob jak vydělat pomocí internetu je takzvaný referral systém více zde : http://vydelavejte-online.webnode.cz/referral/
nebo v mém dalším příspěvku.

Doporučuji přečíst také můj další příspěvek, který se zabývá kvalitní klikačkou a to ClixSense.

TOPlistTOPlist

8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. No, jak to tak vypadá, tak i já si brzy budu muset hledat nějaký přivýdělek, nebo ještě hůře novou práci. V současné době podnikám, ale bohužel už tu současnou krizi přestávám zvládat, takže kdo ví jak to celé dopadne. Asi nejčernějším scénářem je pro mě likvidace s.r.o. Doufejme ale, že k tomu nedojde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to hodně štěstí. Taky mám firmu a tuto současnou situaci zvládáme celkem špatně. Měl jsem v plánu do firmy investovat nějaké peníze, mimo jiné do ní koupit třeba nové šroubové kompresory. Bohužel jsem toto všechno ale musel odložit, protože teď prostě musíme šetřit všude, kde to jen jde.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto asi máte pravdu. Tady ty drobné přivýdělky jsou opravdu běh na dlouhou trať. Sama s tím mám zkušenosti. Já jsem ráda, že už takové věci nemusím řešit. Finančně jsem na tom teď docela dobře. Dokonce jsem si nedávno jako takovou investici do budoucna koupila investiční stříbrné mince. Původně jsem měla v plánu nakoupit zlato, ale stříbro je také dobrá investice.

      Vymazat
  4. S tímto teda zkušenosti nemám, ale jsem vůči tomu celkem skeptická. Když jsem byla bez práce, tak jsem taky hledala podobné způsoby jak přijít k penězům, ale nakonec jsem zjistila, že stejně nejlepší je, když si začnu číst články o tom, jak si najít práci a podle nich se následně řídit. No a vyplatilo se. Netrvalo dlouho a nové zaměstnaní se mi opravdu podařilo najít.

    OdpovědětVymazat
  5. Dá se to. Je to práce, ale stojí to za to. Podle mě je podnikání na vlastní triko ideální v tom, že je člověk svým vlastním pánem. Takže prostě děláte opravdu jen to, co chcete. Respektive to, co si dovolíte. A je vlastně jedno, jestli vás živí korejská kosmetika a její prodej anebo jestli děláte copywriting jako já. :)

    OdpovědětVymazat
  6. O výdělku z domova na internetu jsem zatím nikde neslyšela. Já jsem se před krátkou dobou rozhodla investovat do termínovaného vkladu s nejlepším úročením. Skrze pečlivé zkoumání možností jsem vybrala banku, která mi nabídla atraktivní podmínky a mě se, tak podaří moje finance maximálně zhodnotit. Jsem ráda, že jsem udělala tento krok.

    OdpovědětVymazat